JUŻ OD PIERWSZEGO ZAMÓWIENIA

KUPUJ 15% TANIEJ

  • Dołącz do grona stałych klientów Forever Living Products i ciesz się dożywotnim rabatem (nie ważne czy robisz zakupy jednorazowo, raz na miesiąc czy rzadziej).
  • Zniżka 15% na start, na całe zakupy otrzymasz już przy pierwszym zamówieniu na kwotę min. 250 zł.
  • Kolejne zakupy to szansa na jeszcze większe rabaty od 35% do 48% – będziesz zbierał punkty za każde zamówienie.
  • Rejestracja w Forever nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami finansowymi.
  • Kiedy osiągniesz jeden z natępujących poziomów zniżkowych 15%, 35%, 43%, 48% – raz zdobyty poziom rabatu nigdy nie zostanie Ci obniżony. Nie musisz więc dokonywać stałych minimalnych zamówień.

WARUNKI PRZYZNANIA RABATU

Po zarejestrowaniu się w Forever (rejestracja w nowej zakładce) oraz utworzeniu konta w naszym sklepie (Rejestracja/Logowanie) będziesz mógł/a dokonać swojego pierwszego zamówienia odbierając od razu 15% rabat.

Rejestracja jest konieczna, aby rabat zostal przyznany. W przypadku zakupów na kwotę niższą niż 250zł rejestracja nie jest wymagana. Jednak warto to zrobić, aby móc w przyszłości zbierać punkty za każde kolejne zamówienie i uzyskać wyższe rabaty. Będziemy mogli informować Cię o akcjach dostępnych tylko dla osób zarejestrowanych.

Rejestracja nie zobowiązuje do regularnych zakupów. Brak złożenia zamówienia przez okres 36 miesięcy spowoduje usunięcie konta z naszego systemu.

Po dokonaniu rejestracji otrzymasz informacje jak zalogować sie do Magazynu Centralnego Forever, skąd bezpośrednio możesz samodzielnie dokonywać zamówień.

Na start otzymujesz 15% stałej zniżki. W ciągu dowolnych 2 miesięcy możesz uzyskać poziom 35% dożywotniej zniżki. Wystarczy, że po rejestracji dokonasz zamówienia o wartości ok 1800 – 2000zł (2CC) (w zależności od wartości punktowej produktów). Jesli potrzebujesz pomocy – po szczegóły napisz do nas.

Rabat może łączyć się z innymi okazjonalnymi promocjami. Nadanie numeru FBO (zarejestrowany klient Forever) jest konieczny do odebrania 15% rabatu.

Akcje promocyjne moga być kierowane zarówno do klientów niezarejestorwanych jak i zarejestrowanych (z pewnością będą się różniły).

Masz pytania? Skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób (prferowane formy kontaktu: formularz kontaktowy, e-mail, ewentualnie kontakt telefoniczny).